Evenimente corporate

Pentru întâlniri de afaceri, sesiuni de training, seminarii sau conferințe, avem o echipă specializată care va lucra împreună cu dumneavoastră pentru a stabilii toate detaliile evenimentului. Hotelul Continental Forum Târgu Mureș are trei săli de evenimente. Dotate cu echipament modern, acestea dispun de lumină naturală, iar capacitatea variază între 20 și 100 de persoane. La cerere vă putem pune la dispoziție diferite echipamente audio-video, dar și un sistem de traducere simultană.  În plus, echipa noastră a pus la punct o serie de pachete speciale pentru organizarea de evenimente corporate în sălile de conferință ale Continental Forum Târgu Mureș.

coffe break

Coffee Break & Lunch

60-150 pers. 3 saloane

Pauzele din timpul oricărui eveniment corporate sunt extrem de importante deoarece le oferă invitaților ocazia de a relaționa și de a dezbate punctele de interes ale evenimentului. În plus le oferă și momente de relaxare bine-venite pentru a se putea pregăti pentru sesiunile ulterioare.

Cere ofertă
Descriere

Sălile Grigorescu și Tonitza sunt situate la mezanin, au un hol la intrare, ideal pentru pauzele de cafea. Meniul de prânz sau cină este stabilit ținând cont de preferințele dumneavoastră și de specificul fiecărui eveniment în parte.

Beneficii

Gustări

Pauzele de cafea pot fi însoțite de gustări diferite, fie sub formă de finger-food, patiserie sărată sau dulce, și de o gamă diversificată de băuturi pe bază de cafea sau ceai.

Băuturi

Meniul de băuturi este unul diversificat și include mai multe sortimente de cafea și ceai, băuturi carbogazoase, apă plată și minerală, dar și o selecție de sucuri naturale.

Consiliere

Echipa noastră dedicată evenimentelor corporate va fi alături de dumneavoastră cu sfaturi și sprijin în organizare, atât înaintea evenimentului, cât și pe toată durata acestuia.

meetings

Business meetings

60-150 pers. 3 saloane

Pentru întâlniri de afaceri, conferințe sau orice alt tip de business meeting, vă punem la dispoziție sălile noastre de conferințe pe care le putem aranja în funcție de cerințele dumneavoastră.

Cere ofertă
Descriere

Cele trei săli de conferință au fost renovate în 2017 și sunt configurate astfel încât să ofere flexibilitatea și adaptabilitatea necesară oricărui tip de eveniment corporate. Sălile sunt ideale pentru întâlniri de afaceri, sesiuni de training sau seminarii și oferă capacități între 20 și 150 de persoane. Pe lângă disponibilitatea sălilor, personalul nostru dedicat vă stă la dispoziție și pentru stabilirea detaliilor legate de coffee break-uri sau pauzele de prânz.

Fiecare sală beneficiază de lumină naturală și este echipată cu tot echipamentul necesar: ecran de proiecție și video proiector, flipchart sau internet WiFi. La cerere vă putem oferi pachete de traducere simultană, dar și echipamente audio și video suplimentare.

Beneficii

Varietate

În funcție de specificul evenimentului, cele trei săli de conferință pot fi aranjate în diferite moduri. Aranjamentele clasice sunt: theatre, ballroom, U-shape, classroom, reception sau boardroom.

Excelență

Continental Forum Târgu Mureș este cel mai mare hotel din oraș și, totodată, are o bogată experiență în organizarea evenimentelor business.

Elegant

Sălile de conferință au fost renovate recent și sunt dotate cu tot echipamentul tehnic necesar organizării unui eveniment corporate. În plus, decorul elegant aduce un strop de stil evenimentelor organizate la noi.

petreceri corporate

Petreceri corporate

60-150 pers. 3 saloane

Fie că e vorba despre petreceri de Crăciun, petreceri corporate sau petreceri tematice, Continental Forum Târgu Mureș dispune de toate facilitățile și de experiența necesară pentru a îndeplini cerințele oricărei companii.

Cere ofertă
Descriere

Echipa noastră va implementa toate cerințele dumneavoastră pentru a ne asigura de ambientul perfect. Meniul poate fi personalizat în funcție de preferințe, poate fi alcătuit fie din preparate tradiționale, fie din preparate din bucătăria internațională și poate fi servit în mod clasic sau sub forma unui bufet suedez.

Beneficii

Creativitate

Punem pasiune în tot ceea ce facem și tindem spre perfecțiune în toate aspectele ce țin de ospitalitate.

Atmosfera

Decorul sălilor noastre este unul elegant și poate fi adaptat în funcție de specificul fiecărei petreceri. Experiența în organizarea a zeci de petreceri ne-a pus în legătură cu o serie de colaboratori în care avem încredere. De exemplu, dacă doriți, vă putem pune în legătură cu un band muzical care să asigure buna dispoziție.

Experiență

Echipa noastră dedicată are o experiență bogată în organizarea petrecerilor corporate și de aceea vă garantăm că totul va decurge perfect.